De versnellingsbak die niet origineel is is ingebouwd. Op de versnellingsbak moeten we nu de kilometerteller-kabel installeren. Dit vergt nog een kleine aanpassing van de onderste steun maar ook dit is snel opgelost.

Doordat de versnellingsbak niet origineel is past de bak samen met de achteruitrijschakelaar ook niet in de tunnel, Deze meegenomen en hier een haakse aansluiting op gesoldeerd en gemaakt voor de kabels. Volgende week kan deze week dan ook gemonteerd worden en de kabels naar de zekeringkast en naar de achterkant van de auto worden getrokken om hier een losse grotere lamp te monteren.
Bedrading
Omdat de bedrading ook niet geheel correct gemaakt is doen we deze ook direkt veranderen en verbeteren, Bijgaand een paar fotos van de oude situatie wat dus echt niet kan.
![]() |
Dit moet dus veranderd worden |
![]() |
En geen kroonsteentjes dus ook veranderen |
![]() |
Bedrading in nieuwe toestand |
Verwarming
Als je dan onder het dashbord ligt zie je natuurlijk steeds weer nieuwe dingen die toch ook even aandacht nodig hebben. Zo zijn de uitblaasopningen achter de ventilator van de kachel gewoon open en zit er geen slang op naar het interieur, nu is dat ook niet nodig maar als de opening open is zal ook de
![]() |
deksel op maken |
Wielophanging,stuurkogel.
Vandaag de tweede stuurkogel uitgeboord en conisch uitgehoond en passend gemaakt .Daarna de hele voortrein afgemonteerd en alles vastgezet.
We kunnen nu weer standaard te verkrijgen stuurkogels gebruiken.
Uitlaat
We hebben ook de uitlaat even er onderuit gehaald en gaan gelijk diverse ophangrubbers vervangen en de uitlaat op diverse plekken lassen en een extra steun er op lassen
Laswerk
De auto staat weer op zijn vier banden zodat hij verplaatst kan worden naar de andere brug om het laswerk te doen aan de voorzijde maar ook aan enkele ophangpunten
Geen opmerkingen:
Een reactie posten