Laswerk
Het laswerk is aan de voorzijde is klaar en het ziet er gelijk weer een heel stuk beter uit. Begint weer te lijken op een echte auto.
Handrem
De handrem wordt omgebouwd naar een hydraulische handrem die voor de hairpin perfect gebruik kan worden.
Bedrading
De gehele bedrading hebben we in de voortrein blank gemaakt dus de tape er af gehaald en alles op maat gelegd dusdanig dat de bedrading nu niet meer zo kort langs de uitlaat ligt. Onnodige bedrading verwijderd. Nieuwe verbindingen gemaakt naar de dynamo en naar de startmotor, en daarna weer alles ommanteld nadat we de oude stukjes tape met teksten hebben verwijderd, we konden er helaas niks van maken dus zal wel in de Finse taal zijn geweest.
Ook de verbinding naar de temperatuursensor en ventilator vernieuwd.
![]() |
De bedrading heeft diverse stukjes schilderstape met waarschijnlijk Finse benamingen |
![]() |
En weer komen er kroontsteentjes te voorschijn |
![]() |
en zo gaat het uitzien |
Dynamo
De nieuwe zwaardere dynamo is nu ingebouwd op de op maat aangepaste beugels en compleet aangesloten.
Startmotor
De startmotor is aangesloten en de bedrading is omgeleid langs de dynamo zodat ook deze bedrading minder kort bij de uitlaat komt.
Radiator
De nieuwe aluminium radiator is ingebouwd. Als extra zetten we binnen in de auto een schakelaar om de ventilator ook handmatig aan te kunnen zetten. Slangen moeten nog aangesloten worden
Hiervoor is ook de bedrading al klaar gemaakt
Kilometerteller-kabel
De kabel die we hadden vastgemaakt aan de bak was toch iets aan de korte kant . Dus steun los , oude
kabel er tussen uit en een andere 10-15 cm langere kabel ingebouwd. Deze gelijk op de klok aangesloten
Achteruitrijschakelaar
de eerste oplossing van stekker en verbinding gaan we toch anders maken.
Accubak
We zetten ook een andere accubak achter in de auto, dit moet dan wel nog verder worden vastgezet
en aangepast.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten