Zo als het bij een goede Limburger hoort heb ik een lekker Limburgse vlaai gehaald. aangekomen in de middagpauze van de monteurs hebben we deze natuurlijk direct laten sneuvelen.Met een goed bodem krijg je ook wat gedaan dus starten met de werkzaamheden.
De steun van de dynamo is 2,2 mm ingekort , eerst voorzichtig met de afbraamschijf en daarna lekker met de vijl zoals we dat ooit eens op een opleiding ergens geleerd hebben. Gelijk de stelarm even geschuurd en in een nieuw laklaagje gestoken. Nu nog de bekabeling en stekkers aanpassen en dan zijn we klaar met dit projektje.
Projekt extra verstralers.
Voor de 4 extra lampen die voren op de auto worden gemonteerd en nu met insteekstekkers werden aangesloten hebben we via een goede kennis een perfecte oplossing gekregen. Hij heeft een paar mooie inbouwbare stekkers geleverd die met een schroefdop spatwaterdicht kunnen worden gemaakt , ook de aansluiting met een schroefstekker. Hiervoor twee gaten opgeruimd in het voorfront van de carrosserie met daarnaast twee kleinere gaatjes om de stekker te bevestigen. In de gril van de auto twee dwarsstrippen verwijderd en hierdoor toegang tot de stekkers. Ziet er dadelijk perfect netjes uit en werkt dan ook super.
de bedrading gaan we geheel nieuw leggen tot in de auto met twee kabels voor elke lamp apart.
fotos volgen
Projekt leidingen
Al een hoop brandstofslangen gewisseld en netjes vastgemaakt met nieuwe klemmen. Hierdoor komt er gelijk weer wat meer ruimte bij de carburateurs wat dus weer makkelijker werkt door de extra ruimte. Ook de ontluchting van de versnellingsbak die eerst naar boven wordt geleid tot aan dashbordhoogte netjes omgelegd en vastgezet zodat ook deze niet meer in de weg hangt.
Achter in de kofferbak moet ik volgende week even de tank leegmaken zodat we ook daar alle slangen kunnen wisselen. De pompen zijn nu weer op de plek goed vastgezet.
En nu is het CARNAVAL ..................................................
Geen opmerkingen:
Een reactie posten