maandag 12 maart 2012

Nog een heel dikke week ....

Een dagje zelf er niet bij geweest en dan gebeurt er tenminste wat.

later in de middag op de garage gearriveerd en jawel hoor de twee voorwielen zitten op de auto wat betekend dat ook de wiellagers en remmen in orde zijn gemaakt.
Knipperlichtje welk ik nog voor het weekend uitegboord heb en klaar gelegd had is er ook netjes op gezet. Zelfs de kentekenplaten zitten op de auto.

Ik hoor dat de er even water is gegooid in het koelsyteem om de motor te kunnen laten lopen.
Kan de wagen gelijk weer een Apktje krijgen, stoelen erin, en op wat kleinere werkjes na is het einde dan in zicht.
Maar laten we niet te vroeg in de lucht springen want ik denk dat we pas 100 meter gereden hebben met de auto.....
Dus spannend kan het altijd nog worden.
Of we nog kunnen testrijden met de auto lijkt me een groot vraagteken worden, vraag wordt dan eerst wanneer, dan waar en dan wie.

Dan nog even snel de laatste update van de TO DO LIST tot aan de rally
INTERIEUR:

Oliedruksensor en lampje, verkeerd aangesloten, drukgever niet goed; hiervoor is een nieuwe sensor besteld die we op het nieuw ingebouwde lampje gaan aansluiten
Stoelen inbouwen vastzetten met 10,9 bout, riemhouders vastzetten zitpositie testen
Intercom in auto testen
Helmenmand inbouwen (riemen bestellen)
Voetsteun installeren bestuurder
Voetsteun bijrijder bekijken of deze verplaatst moet worden
Tripmasterbediening installeren zodra de stoelen er in staan
Zekeringen in motorcompartiment vervangen , de rest allemaal coderen en checken
Noodschakelaar controleren wat wel en niet werkt
Kacheluitgang afdoppen en de bedieningskabel vastzetten
De bedrading in de auto vastzetten
Het dashboard waar alle bedieningsknoppen en zekeringen op zitten gestikkerd worden met tekst zodat we weten wat wat is.


Tripmaster ijken.

EXTERIEUR:
Sloten op motorkap en kofferdeksel kijken of deze passen
Motor olie en filter nog vervangen, een filter op de oliecatchtank maken. Nog een par slangen vervangen die nog niet binnen zijn.
Stikkervellen op de twee deuren plakken waar de nummers op worden geplakt.
Op remmenbank remmen testen dan ook remkrachtverdeler van voor naar achter nazien
Bevestigingssteun maken voor krik
Gril monteren en carterbescherming monteren
uitlijnen
Auto reinigen en uitzuigen om roest te voorkomen van alle ijzerdeeltjes van het boren en aanpassen
Buitenzijde dus ook een keer geod poetsen


Checklijst afwerken met reserveonderdelen en spullen die mee moeten naar de eerste rally

Alles bij elkaar stelt het niet veel voor, maar het kost allemaal tijd en het moet door de drukte heen gedaan worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten