We hebben vandaag nog even de wrap verder om de uitlaat gezet. Even het achterlicht losgemaakt en eens goed schoon gemaakt.Achterlicht rubber is zo ver vergaan dat er water en rotzooi in liepen. Daarna de zelfde rubber in de kit weer terug gezet.
Gelijk maar daarna de auto eens wat zuiver gemaakt en een kleine poetsbeurt gegeven.
Hier zij dan de eerste fotos van de Ford Escort MK2 RS 2000 rijklaar

's avonds nog even teruggegaan en even testen. We hebben de tripmaster geijkt ook al was dat niet de eenvoudigste taak maar het is gelukt. De verdere mogelijkheden moeten we nog even uitdiepen maar we zullen met onze nieuwe contacten bij de rally wel iemand vinden die een beetje hulp en uitleg kan geven
Daarna even de ontsteking en de crabaratuers afgesteld uiteraard met de lampen erop brandend en wel gezien deze best wat vermogen wegtrekken en als we dit niet zouden doen zou de auto bij stationair draaien veel te vlug af kunnen slaan. Hij loopt nu goed alleen op top toerental houdt hij soms in maar trekken als een beest ....
We hebben gelijk de intercom getest en de helmen. De intercom werkt prima met de koptelefoons maar met de helmen waarvoor we een verloopstekker hebben gekregen zitten we met een groot probleem. Het geluid in de auto is van dien aard dat de geluidsinstallatie in de helmen een veel te zacht geluid heeft.
Dit wordt morgen bellen met de leverancier en zien wat we nog kunnen regelen.
Anders wordt het wel heel moeilijk op de proeven van de rally
Vrijdag zullen we om 12 uur vertrekken, meer info zal volgen na de rally.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten